czwartek, 2 kwietnia 2015

od Yuki


Nie pamiętam jak długo już biegnę . . .
Nie pamiętam jak długo uciekam . . .
Nie pamiętam, przed kim uciekam . ..
Może uciekam przed samą sobą?...
Byłam w opłakanym stanie - z długiej, wąskiej rany na moim boku wciąż sączyła się krew. Może ubyło jej już zbyt dużo?
Nagle gdy wybiegłam zza zakrętu niespodziewanie się z kimś zderzyłam. Przejechałam kawałek po ziemi i zatrzymałam się. Próbowałam wstać, ale nie miałam siły. Uchyliłam powieki i dostrzegłam dwa lisy pochylające się nade mną - jeden to lisica, a drugi to lis.
- Nic ci się nie stało? Nazywam się Blue, a to jest Shadow.
Jak się nazywasz?
Słyszałam ją jakby przez mgłę.
- Blue . . . - powtórzyłam jak echo. nagle cały świat zaczął wirować. Straciłam przytomność.

< Blue? Shadow?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz